PolskiAngielski
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » FAQ » Nie udało mi się zapłacić poprzez Przelewy24 lub PayPal, jak mogę opłacić zamówienie ?

Nie udało mi się zapłacić poprzez Przelewy24 lub PayPal, jak mogę opłacić zamówienie ?

Data dodania: 01-06-2007


W otrzymanym mailu otrzymali Państwo link do szczegółów zamówienia. Klikając na ten link zostną Państwo przekierowani do szczegółów swojego zamówienia. Znajduje się tam ikona "zapłać" po kliknięciu której zostaną Państwo przekierowani na stronę operatora płatności i będzie możliwość opłacenia zamówienia.

Można dokonać płatności przelewem tradycyjnym na nasze konto podając w tytule przelewu nr zamówienia:

Adres siedziby:
Le Mont
ul. Grunwaldzka 634
62-064 Plewiska
mBank
nr konta: 74 1140 2017 0000 4002 0286 5087

Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii FAQ
Sklep internetowy shopGold
Nasza witryna zbiera dane i używa plików cookie do personalizacji reklam i mierzenia ich skuteczności.
Zapoznaj się z naszą polityką prywatności:

polityka prywatności


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu:
Nie pokazuj więcej tego komunikatu